zaterdag 31 maart 2012

ONLY YOU - Diamonds and Pearls

ONLY YOU is een merk dat ik nooit eerder gebruikt heb. Het is te koop in de parfumerie (Ici Paris XL) en kost €4,95 voor 10ml.. Tot einde maart was er een actie waarbij je er drie kocht voor €9,95. Ook krijg je hier dubbele punten op je klantenkaart, omdat ze dit merk uitsluitend bij Ici Paris XL verkopen.


Only You - diamonds and pearls



De flesje lijken erg op die van bv. Catrice en Gosh, wat ervoor zorgt dat je ze niet meteen uit je stash kan halen. Dit heb je bij bv. O.P.I. wel.


ONLY YOU heeft 27 kleurtjes, 1 sneldrogende topcoat, 1 basecoat en een 1 French Manicure-lakje.



Only You - diamonds and pearls

Nu heb ik Diamonds and Pearls opgedaan. Het is een aangenaam lakje, wat handig lakt door het iets dikkere borsteltje dan bij andere merken. Ook droogt hij redelijk snel.

Ik heb wel een andere base- en topcoat gebruikt, namelijk die van Hema. Hierover later meer.

Only You - diamonds and pearls

Dit is een fotootje om te tonen hoe het borsteltje eruit ziet, maar door de lichtinval klopt het kleur niet echt met de realiteit.

Momenteel ben ik dus nog zeer tevreden over dit lakje, en ik hoop dat hij niet te snel chipt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten