vrijdag 14 september 2012

Deauty

De Beauty Box voor Nederland is al een tijdje op de markt, en de Belgische fans voelden zich een beetje in de steek gelaten. Maar ook dat is verleden tijd: sinds begin deze maand is er een Beauty Box voor België.




De Beauty Box voor België heet Deauty wat staat voor Discover Beauty. 
Via de website kan je je aanmelden om maandelijks een mooi pakket thuisbezorgd te krijgen. 

Een pakket bevat 4 à 6 producten, waarin ze graag per pakket een assortiment willen aanbieden van: haar, gezicht, lichaam, make-up en parfum. Ze beloven steeds reisformaten, maar sommige producten kan je zelfs full size toegestuurd krijgen! Echter weet je op voorhand niet welke producten nu net in jouw pakket zullen zitten. Ook kunnen deze onderling verschillen omdat je bij je aanmelding een beauty-profiel moet aanmaken, waaruit het bedrijf zelf dan kan leren welke producten nuttig voor jou zouden kunnen zijn en welke niet. Dit kan erg handig zijn voor iemand die op zoek is naar een bepaald product, maar niet goed weet welke merken, of welke producten er juist geschikt zijn voor haar haartype/huidtype/...


Je kan kiezen of je gewoon maandelijks 15 euro laat afschrijven van je rekening, of je kan een jaarabonnement nemen. Dan zou je een pakket gratis krijgen.

Ik vind het persoonlijk alleen maar jammer dat je enkel met VISA/Mastercard kan betalen, tenzij je een jaarabonnement neemt. Misschien dat dit nog iets is waar ze in de toekomst aan kunnen werken.

Ik heb me momenteel nog niet bij Deauty aangemeld, en ik twijfel of ik het in de toekomst wel zou doen. Langs de ene kant zeg ik ja, omdat je dan kennis maakt met producten die je anders nooit zou kopen en wie weet wat voor iets handig zit ertussen, maar de langs de andere kant: als ik die producten anders nooit zou kopen, zou ik deze dan wel blijven gebruiken, en zou het niet gewoon een rommeltje worden?


www.deauty.be
Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. Persoonlijk zou ik het niet doen Nicky, zoals je zelf zegt zullen er vele produkten bij zitten die je helemaal niet gebruikt en dat is dan zonde van uw centjes.

    BeantwoordenVerwijderen